
KKK ehk kõik küsimused, mis võivad enne ostu tekkida
Share
Siin proovime vastata küsimustele, mis võivad tekkida meie e-poe, toodete ja teenuste kohta. Soovime väga, et teie ostu- ja müügikogemus oleks sujuv, turvaline ja nauditav.
-
Miks ostelda meie juures?
Oleme eeltöö Sinu eest ära teinud! Võid kindel olla, et tooted on autentsed ning ei pea riski võtma, kas järelturult leitud pärl on ikka originaal või mitte. Lisaks pakume tasemel teenindust ning ostukogemust - justkui oleksid esinduspoes.
-
Kas kõik tooted on 100% originaalid?
Tõepoolest nii on - me müüme ainult originaaltooteid. Kõik müügis olevad tooted autenditakse läbi meie teenusepartneri Entupy või LEgitGrailsi.
-
Kas ma pean midagi toote ostmisel lisaks maksma?
E-poes olevad hinnad on lõplikud. Neile lisandub juurde ainult saatmistasu, mis alates 490€ ostust on tasuta. Soovi korral on ostjal võimalik juurde osta ka sertifikaat, mis tõendab toote autentsust.
-
Milleks on vaja sertifikaati?
Sertifikaat tõendab toodete autentsust ning ese on läbinud professionaalse kontrolli ning vastab autentsuse nõuetele. Autentitud esemed on turul hinnatumad ning hiljem on neid kergem edasi müüja.
-
Mis vahe on Encore Items Certified ning Encore Items Premium Certified autentimisel?
Encore Items Certified on standard autentimine, mille viime läbi enne toote müügile võtmist. Encore Items Certified standard autentimine ei sisalda rahalist garantiid, kuid põhineb samadel kontrollimeetoditel, kasutades juhtivaid autentimisviise.Encore Items Premium Certified autentimisel kasutame me Entrupy teenust, mille tõendav sertifikaat annab juurde ka nendepoolse rahalise garantii autentsuse kohta. Garantii kehtib üks aasta ning kui peaks juhtuma, et nende seade on autentseks tunnistanud mõne replika (tõenäosus on 0,9%), siis maksavad nad tagasi kogu tootesumma.
Autentimisteenuse valib Encore Items ning kasutatav autentimismeetod ei mõjuta toote autentsuse määramise täpsust ning vastab tööstuse parimatele tavadele.
-
Kas ma saan toodet enne ostmist näha?
Tooteid on võimalik näha meie showroomis, mis asub aadressil Tatari 64 ning on avatud ainult ettebroneerides. Aja saab mugavalt broneerida siin.
-
Kui kiiresti ma oma tellimuse kätte saan?
Proovime omalt poolt teha võimalikult kiirest, et toode pakiautomaati panna, mis siis ostjani 3-7 tööpäeva jooksul jõuab. Tellimusele on võimalik järgi tulla ka meie showroomi broneerides selleks aja siin.
-
Kas tooteid saab tagastada?
Tooteid saab tagastada ainult juhul, kui toode ei vasta kirjeldusele või kui tootel esineb puudusi, mis ei olnud tootekirjelduses välja toodud. Sellisel juhul tuleb kirjutada meile e-mailile info@encore-items.ee.
-
Kuidas Encore Items hindab toodete seisukorda?
Kandmata on ese, mida pole kunagi kantud ja millel pole defekte ega muudatusi. Ese võib olla oma originaalpakendis või mitte, mis selgitatakse individuaalselt iga toote juures.
Suurepärane on ese, mida on kasutatud väga vähe ja mida on äärmiselt hästi hooldatud. Võib esineda kergeid kulumisjälgi, kuid materjal ei ole kahjustatud, puudub lõhn ja ükski osa pole puudu.
Väga hea on ese, mida on kantud ja hästi hooldatud. Esineda võib kerget kulumist materjalil. Puuduvad augud, rebendid või rooste.
Hea on ese, mida on kantud sageli ja millel on defekte. Võimalik, et on kulumisjälgi ja plekke, kuid suuri katkisi osi pole.
Rahuldav on ese, mida on sageli kantud ja millel on defekte. Võimalik, et on kulumisjälgi ja plekke. Ese võib omada katkist osa, mis selgitatakse individuaalselt iga toote juures.
-
Kuidas ma saan oma toodet müüa?
Juhendi müümiseks leiab siit: Kuidas müüa oma toodet?
Kui te ei leia siit oma küsimusele vastust, võtke julgelt ühendust meie klienditoega – oleme alati valmis aitama.